"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

25 March 2011

sakithati+kucewa+geramsangatsangat=????

 

     weet weet...Emi kat sini....haahh rindu saya???wuaaaa, sweetnye!((Berangan itu perlu!!)) huuuu....berbalik kepada title untuk entry hari ini....apa korang rasa moOd aku ri ni??! hahhh, mesti korang boleh teka kan??? Haa, teka laa teka laaa...!! eiiyyy takya lehh takya lehh..ni bukannya page teka teki whatsoever tu...ini page miss emiylia.. so emi le kena citer kan..

         Huhuhu, haaa, sambung cite semalam..bio aku camne??? hahaha...bersyukur!!tak fail!! huhuhu..dapat 'C'...ok la kan??huhu mungkin bagi korg tak ok..tapi bagi ok lah utk kali yg pertama..orang kata, kita bermula dari bawah!!tak kesah laa kan, janji jgn fail..seumo hidup aku, belum fail lagi setakat ni..(habis bangga ah tu!!) hah, aku nak bagitau sikit, hari tu dalam kelas, aku terdengar laa sorang classmate aku berkata2, "fail is not a failure" ... yup, aku 100% setuju! Dalam kata2 hikmat bahasa Melayunye, yang hampir2 laa, "gagal sekali bukan gagal selamanya" atau "kita belum gagal bila kita jatuh, tetapi kita hanya gagal bila kita tidak bangun semula daripada jatuh itu" 

       h M m , kadang2 aku terpikir. . . aku ni macam sesuai je jadi motivator..haha. ye laa , aku ni asyik bagi motivasi tak bertauliah je..(jangan terkezut bila aii jadi motivator the great nanti!!~chhewaa) taknak laaaa..its not my cita-cita! cita2 aku nak jadi ....... jeng3 .... entah laa, aku keliru(ngada2!!),tak tau nk jadi apa??

            hhuhhu joking2...aku ingat nak jadi accountan...tak pun kerja macam kakak sedara aku, juruaudit...
       tapi job dia kena outstation!! Susah sikit le, pegi overseas...kalau takde komitmen keluarga takpe laa..
       boleh holiday mehh!!!:)) ni my sis tu dah kahwin..(just got married!) tapi nak buat mcm mana, 
       kerja dah mcm tu kan..kerja skrg bukan senang nak cari!! siswa siswi ramai je..tapi banyak 'tanam anggur'!! 
       apa nak buat, ramai sgt siswazah...kerja pulak sikit..takleh menampung laa siswazah yg ramai tu..see!! Motivasi lagi!!! =DD

    Bosan laa, nak buat apa ekk??Bosannya(sangatsangat!!!) petala kelapan doe!!!
oyee..aku rasa macam nak belasah orang je skrg ni!!!
(bila hulk comel berkata-kata!)=PP
adoiyy aku malas le nak datang esok!! aku kena datang sekolah sok..
ada kawat..(muka aku ni masuk kawad??!~hancusss!!!)
bukan kawad apa pun..kawad utk tabik hormat perasmi bagi majlis PIBG sok pagi je..huhuhu nak tau sape perasminya??? 
haaa, pengetua 'terchenta' aii laa!!!Ehh mantan lahh!!
tak lain tak bukan , Tn. Hj hod bin Yahaya..(wah ingat nama penuh yuu!!)
huhuhu, seronoknya nak jumpa dia!!!(pasal pe aku excited tangat ni??)
pelek kan?! aku bukannya apa, dia pengetua cemerlang tauu! haha.
Entahlah memang pelik kot, dia..eiyy bukan! 

BELIAU dah byk menabur bakti
kt smk sultan abdul aziz..tu yg aku sedih sgt bila dia ditukarkan
(cheewa~bajet kamceng sesgt je!!)
kuikuikui...

(ehhh, bila aku tgk balik, baru aku sedar aku dah lama sangat membebel!!
huiy...wonder~macam mana agaknya bakal suami aku nanti??! haha. oihhh, sapa lah lelaki malang tu?!!)
(dan baru aku sedar tajuk ngan isi entri kali ini takde kena mengena lgsg!!)

oKok , aii shadap ok!(lepas ni laa)ohohho:DD











Luahan hatiku,                 


Miss Emiylia

No comments :