"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

04 March 2011

hati yang terpilu..........

emmm, ape nk jadi ni ?????  beb, setiap minggu kan,
kalau aku tk sedih...
memang bukan emilya la namanya..
huhuhu, for example,
hari tu...time blaja physics...
mane masuk satu hapah pun...huhhuhuh

aku rase takde semangat doh....
mane taknye...aku rase aku dah 'bergaduh' ngan seorg 'hamba Allah' ni..
bergaduh ke??? hm...tak tau la nk dkategorikan sebagai ape...?
MASALAHNYA.......
aku tk tau ape masalahnye...HAHA
tp yang aku dpt tgk la kan...
berdasarkan pemerhatian aku la...
'si dia' memang dh tak pndang aku,
setiap kali aku jumpa ngan dye...
 huaaaaaaa......

tu yg mbuatkan aku down se-down-nye tu...
huhuhu..macam mane ni???
emilya, wake up !!!
 ~ i am..
huuu, exam is next week laaa!!!
dont mess up with another problem la...!!

huhuhuh, memang la ...
tp masalahnye slagi aku tk dpt brckp ngan dye...
selagi tu la aku tk ade mood nk buat pape...
aku tak tau ape yang aku dh buat salah...
sampaikan 'si dia' dh tknk senyum kat aku...
tegur aku...pandang aku...
dulu 'dia' selalu menceriakan hari aku....
sekarang???

apa aku dah buat???? huhuhuh sedihnya!!!!
i wanna cry!!! jap, let me think....
ape yg aku dh buat..sampai 'dia' berkelakuan mcm tu
dekat aku......
pelik laaaaaa!!!!!
hmmmm, bile aku pkir2 balik...
mmg la aku dh lame tk berckp ngan dia...

tp ... bukannye saje2 !!! huhh...
aku tk brckp sbb aku sibuk sepanjang minggu !!!!
bukannya aku saja2 tknk cakap ngan dia!!!
....huhhhhuuhuu....
 betul ke semuanya salah aku???
entah le....

jiwa aku terseksa ni!!
cop ... betul ke kitaorang gaduh ni???
pelik...ke aku yg perasan sendiri???
mungkin....
'dia' tak rase pape pun...HaHaHa..
SS lebih...a.k.a...syok sendiri...
ahhhhh!!! apa2 lah!!
weeeeeeyyy, camne ni???

next week exam ..... mcm mane aku nk jawab ...
kalau mental aku tak stabil???
am i right??
sure aku jawab merapu rapu punya...
HaHaHaHa

wey, aku takut exam...*berapa kali nk ckp daaa*
*suka hati lah...blog aku!*
hmmm, exam ni satu lagi...
aku dah la tk prepare pape , lps tu nk jawab pe nnti???
haaaaa, tak ke kantoi nanti???
waaaaaaaaaaa....... :(
...sedih sedih...

drpd saya : miss emilya  ("_")'












No comments :