"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

24 March 2011

ReSuLt AkU?? aPa DaH jAdi?!

Huaaaa...result aku satu per-satu datang kat aku...(haah?) Tapi... aku lari2 taknak tengok result aku tu!!!!(ce korang bayangkan jap!!:DD) Aku tak sanggup mehh!!! Takut!! Tapi nak buat macam mana kan, kertas pekse aku tu lambat atau laun dapat jugak kat aku..takdenya,cikgu nak simpan buat kenangan..pastu,siap frame kan kertas periksa tu lagi!(angan2 di langit ke-7!)

hahaha,mana ada cikgu macam tu..kalau adapun,cikgu yang dok kat hospital bahagia!! (tu dikira cikgu jugak ke??)hmmm, kalau elok resultnya,peratusan nak simpan buat kenangan tu, tinggilah jugak kan!tapi kalau result tu menyakitkan hati???! Camne??! haaa, maunya diperonyokkan,dicontengkan kertas tu...tak cukup lagi?dikoyakkan kertas tu masuk dustbin!!!huhuhu, lebai malang betul!! Tapi cikgu2 tak macam tu! sTill bersabar dengan anak2 murid..dah anggap macam anak sendiri je dah!

huuu, tapi apa nak buat kan?? still aku kena tengok jugak!! fail or 100%, kena terima dengan redha..ok! Dan.. 7 drpd 9 subjek,aku dah dapat!huhuhu some not bad laa, but most,terrible! huh, drop this topic, can ah??! alla, tak boleh, dah citer kat orang, mesti cerita habis2 , bukan sekerat2 je...tu yang boleh jadi citer tu, 20% je yang betul..80% lagi FAKE!! hmm, tu yang boleh jadi fitnah lahhh sume tu...

ok ok ... result aku sebenarnya tak lah teruk sangat...aku bersyukur laa dengan result tu..sekurang2nya, takde yang fail!! Alhamdulillah, praise to Allah! Tapi setakat ni BELUM lagi fail...bukan dah gerenti semua tak faIL...sebab ada 2 subjek lagi tak dapat keputusannya...huhuhu..my kawan berkata, "Penantian Itu Menyeksakan!!" yup, memang penantian is such penyeksaan, tapi yang result kali ni, kalau boleh, aku taknak dapat pun...kalau result ok baru aku ambik..kalau k-o, say byebye to my kertas laa jawabnya!! haha.

jap...perut aku dah tarian zapin, inang plus bawak rentak apa pun aku tak tau...SO....kita enjoy!!! (ekk?!) lapar pun boleh nak enjoy ke??(ketuk kepala)~dah TingTong la tu! Wuyy, aku lapar ni!!pegi la makan cik emi oiyy, takde sapa halang che nak makan!! okei okei ua belah dulu!! 

(^_^)V peace no war! Assalamualaikum w.b.t. , Byebye, SaYoNaRa, Selamat Tinggal, Daaa...[inilah emilya:)))]


Salam Sayang,


 Miss Emiylia



 

No comments :