"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

06 March 2011

e r m . . .


n a m a  s a y a  e m i l y a,
u m u r  s a y a  1 6  t a h u n.

e r m , agak2 bole tak aku wat karangan camni
mase pekse???

HAHA :DD

kalau mcm tu ,
ayat kat atas tadi tu salah laa..

why??

kenape??

h m m ,  sebab . . 
ayat dia sepatutnya mcm ni . .

n a m a  s a y a  e m i l y a,
u m u r  s a y a  6  t a h u n.

kikikiki..

ye la, kalau nk buat karangan mcm tu...
baik masuk tadika balik...

ayat mcm tu sesuai tuk budak 6 tahun je...
h e h , budak tadika pun bole buat 
karangan yang panjang daripada tu lagi..

ape daaaa....

ok ok , saya faham sekarang . . .

oh saya dah form 4 rupenye...
HAHA almaklum le , bermimpi di siang hari...xDD

e r m , lusa exam...
*erm, apsal ayat mcm takde perasaan ni???!*

huuuuu, first day je...
subjek BM, MATH MODE, PHYSIC..
*kalau aku tk silap laa...
huhuh, aku malas telek jadual pekse tu lame2.. 
sebab bende tu menyeramkan aku...HaHaHa...

nasib baik laa.. utk penilaian 1 ni tkde karangan 
what so ever tu kan . . .

kalau tak, menangis takde nada la aku..
HuHuHuHu...see?? 
ade korg dengar aku menangis?? takde kan???
korg boleh nmpak je kan?? korg tk bole dgar aku nangis kan??
kan?kan?kan?

*berapa banyak kali kan ni??*
kan?
hahahaha, kang ade yg kene luku nanti....:D

hm...........apesal asyik mengeluh ni???
Allah tak suka hambanya yang suka mengeluh...
kerana itu tandanya dia ialah seorang hamba yang
tidak bersyukur dengan nikmat Allah....

kalau ada musibah sekali pun, 
itu tandanya Allah sayang akan hambanya,
sebab Allah nak uji sekuat mana dan taatnya seseorang 
hamba itu kepadaNya....haaaa,
datang dah ustazah Emilya...heeee V(^__^)

haahh, ini ayat aku sendiri haa...
no copy and paste...
sume ori dari hati aku sendiri..
ayat sendiri punya...amAcam????
dapat A++ tak?? kekeke xDD



alamak , wa nak cau dulu ah . .
dah lame wa membebel tah hape hape kat sini...
iya lah , wa nak berkongsi rase hati wa ni . .
kepada lu suma. .
itu pasai wa kasi conteng ini blog 
tentang kisah hidup wa. .

*wah...ayat cam gengster...tapi cintan cintun rupenye ! :D*


ok lah cau dulu. . . 

: SAYONARA :




















No comments :