"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

14 March 2011

MeRdeKa ooOo mErdeKa

 Akhirnya..sempat nak menaip untuk post terbaru..sorylaa...blog ni ber-hupdate dari hari tu lagi..huhhuhu...sebab aii busy tangat2 last week...biasala aii kan manager syarikat(bakal)..mesti laa busy memanjang...ekk? ~lempang~

ohooohhoi....senyumlah senyumlah ahai che mek molek...senyumlah senyumlah ahai...erkk...sory terlebih dos pulak..HAHA..(gembiranya dalam hati)-nyanyi-...HaAhaA..apasal la emiy terlebih gumbira ni ?? weee....ni nk stori kat korg ni... jap2 taknak lah...aii nak nyanyi lah...baru bertapak di hati korg semua..:))

Tanggal sebelas...
bulan mac , 2011..
merdeka, merdeka..
tetaplah merdeka..
ia pasti menjadi sejarah.

*gubahan oleh : miss ngokngek

ok ok stop ... sorry ye tuan tuan dan puan puan ...
saya syorkan tuan2 dan puan2 semua mengangkat kain2 yg disidai di ampaian!
~hUjAn SuDa~

..ehhehehehehehehe..
erm, pasal ape la aku nyanyi tadi yek?

~hUhU...sebab aku rase aku telah merdeka semerdeka2nya pada tarikh 11 Mac 2011.. ekk?? bila negara kita telah dijajah semula ?? *musykil*..erm, kan aku kata minggu lepas aku ade first assessment @ penilaian 1...HUHU..kalau korang nk tau, sengsara hidup aku sepanjang minggu tu(bagai orang dijajah!)...*ngek* ='{ 

..sedih sedih..ni baru penilaian satu, belum lagi mid term exam...hadoyyy..aku tak tau mcm mane result aku nanti...pasrah + redha je laa...target orang semua nak 'A'..aku?..hmm, target lulus tu kira paling bagus ah! tak caye ? kite nantikan same2 ye result aku camne nanti lepas cuti nanti...HUuHuU..tapi aku suka dengan sekolah aku..sebab apa? sekolah aku buat exam sebelum cuti...sekolah lain semua exam dyorang lepas cuti...HahHA..tak ke best tu? ...cuti boleh holiday(ayat orang fail periksa)...

yesterday, aii dengan family tercinta gi KL... attend sepupu aii punya reception...huhuh ..vogue kot! garden wedding gitu ! :)) best lah! buat time malam dekat garden...perghh, cantik sgt sampai terkata2...lampu liplap2...memang cantiklah !! 

hmm, sebelum aii terlupa...aii nak wish lahh hepy bufday to my three friends , aida, nisa and aina... tarikh bufday dyorang dekat2...dua orang 13 mac and seorang lagi 14 mac! aida dengan nisa, 13 mac and aina 14 mac..aina ngan aida plak dah nak dekat2 namanya..memang padan ah!! :))




ni ha laa depa yg sambut bufday ari ni ngan semalam tu...
Dari kiri : aida, *aku yg comel*, aina...



happy birthday to you..
happy birthday to you..
happy birthday to ai-ni-na..(gabungan aida,nisa,aina):D
happy birthday to you.




hepy bufday kawan! :D
semoga hidup korg lebih bermakna lepas ni..!
P/s : info ; hari jadi aku 11 ogos! weee....nak tuntut wish dari korg!! :DD (waklu!)












     P/s : nanti aKu bagi korang hadiah lepas abis cuti ty..jangan lupa tuntut 
             tau !! nanti aku lupa ! :DD .. aku bagi sorang 2 biji cekelat hacks :DD 
             ~ok what ?! hadiah gak enn?? HEHE ...asalkan ikhlas ... ye tak??~
              (pengsan) HuaHuaHua =PP












Salam Sayang,

Miss Emiylia

                                      



























No comments :