"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

15 March 2011

title : CiRi2 LeLaKi IdAmAnKu=DD


HOoHoOho0...apa motif sebenar aku tulis entry ni? *muka pelik* hmm...tak sesuei langsung ngan aku yang kecik kemetot lagi ni!! HaHaHA..ape kejadahnye lah.. mimpi ke emi ni?? haha..takde lah...buang tebiat je.. (dushhh)...HIHI...aku tulis ni saje2 je...takde kaitan antara yang hidup dan mati pun...


~ Gambar Hiasan semata - mata ~


huahuahua .. klaka pun ada kan ...ye laa , bagi aku yg tak cukup umur lagi ni nk stoli molly pasal ciri ciri lelaki idaman pulakk! hesh..bwat pe laah nk cakap pasal mende ni plak kan?! study first!! (chewaaa) tapi kita sebagai manusia biasa ..ape bole buat kalau sesuatu tu terjadi jugak.. semuanya adalah kuasa Allah...(awokk!!)

HUhuHu..kenape bole timbul pasal citer ni ek?? sebab ~ ari tu mase kat kelas,waktu BI..teacher ajar pasal ape ntah sampaikan timbul t0pik tahap pisang goreng panas ni!! huhuhhu.. dan dan, time tu, sume pelajar terang je mata depe...sebelum tu punya lah berat kelopak mata tu nak angkat..(setan byk bergayut la tu!~BETUL!!!)..HUHU .. smpai ade yg letak mancis kat mata agi!!!(oppp...haa...yang ni tipu!!!) HEhEhE =DD..hidup mesti gempak, beb!! :)) 

OKok..kita start sekarang!



Ada Sense of Humour


~huuu...kenapa aku buat yang ni first sekali ?? because ... ini yang paling penting sekali...ye laa,hidup tanpa gelak ketawa mesti tak ceria kan?? haaa...tu pasal aii letak ini di tempat pertama sekali... huhuhuh...aku kalau tak gelak sehari bukan emilya la namanya...Haaaaaa....sah-sah la..orang itu bukan Emilya...! :DD Ada ciri ciri ni?? hahh..pass la tu! uhuk2...lelaki nerd??! hoooo...saya suka sangat type of this man...(sebab susah nak jumpa lelaki mcm ni dah zaman era fazira ni!!) ..Tapi aii tak suka kalau hidup macam takde life kan??? mestilah ada sosial type sikit..jangan risau,korg belum fail lagi ...yang perlu,adalah ...korg ubah ckit cara korg..nerd2 gak..tapi aspek lain pun kena handal gak!! baru org pandang korg dua tiga kali...(tp hati2 ok..kadang2 org tgk korg dua tiga kali tu sebab muka korg separuh tak siap !! beware ok!) =PP


Panas Baran....Tidak




haa..amende ahh..tulis gaya org tak lepas spm je! ehh?? mmg ah..aku baru form4 laa! kuikuikui...haa yang ni pun aii WAJIB ketengah kan jugak! kenape??? sebab ~ perwatakan aii adalah SEBALIK drpd yg tertera di atas ...kwang kwang kwang ... kantoi sudah!! shuhh...diam2 aje...hahhh...aii memang panas baran kalau u all nak tau.. thats y la pasangan aii tak leh sama perangai ngan aii...kalau tidak ??! korg buat laa konklusi sendiri ye!! 
k la2 .. aii help u olls buat conclusion k...

Panas Baran + Panas Baran = Perang Ke-3 meletus + Hancur Dunia

adoiii...kan aku dah buat equation chemistry plak ni ....




hm tu je yg dapat aku pikir kan buat masa sekarang... maknanya ada lagi laa..haa..satu lagi perwtakan aii..aii seorg yg cerewet!! itu tak kena ..ini tak kena..habis , bila nk dapatkan hasil..kalau semua tak kena di mata??? tapi kena di hati??? *apa aku mepek ni??*

chopp !! sebelum lupa...pesanan tuk korg sume...aku tak suka orang yg suka berpura2 jadi org lain(ekk??mcm kutuk diri sendiri je??) :DD
ok lah buat masa ni...kalau nk list kan semua..sampai sok,lusa, tulat..le tak abisnye...okei guys...bye ...see u all again in next time...jgn malu jgn segan....! =DDD muahhh...hahaha (+__+)V







Salam sayang,

Miss Emiylia 

No comments :