"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

24 June 2012

Perasaan Bersalah.

Assalamualaikum orang bumi :)
Beri salam itu sunat, jawab salam itu wajib :)

Apa tengok tengok? Tak percaya aku apdate?
Ingat aku pemaleh sangat? Sikit tu ade le.

Kelmarin pagi-pagi sukantara.
Cerita sedih : Aku tak pergi sukantara tu. (ceh)
Padahal aku orang pertama tepuk tangan
bila cikgu umum latihan hari khamis tu dibatalkan.

Kenapa dibatalkan? Sebab aku yang taknak pergi.
So cikgu batalkan. Besar mandat aku.
Eh okay tu aku tipu :p

Cerita sebenar, hari tu hujan so dibatalkan.
Dan ganti hari Jumaat. Hari Jumaat pulak aku takde.
Bukan apa, aku gigih menuntut ilmu hari tu. Cecece.

Aku terpikir, masa waktu latihan tu...
- Mesti rumah sukan aku kurang dua mata atas ketidakhadiran aku.
- Mesti cikgu tercari-cari aku masa latihan.
- Mesti cikgu perah otak kenapalah aku takde masa latihan.
- Mesti cikgu sedih aku takde masa latihan tu.

Kan? Kan? Kan? (tolonglah cakap 'ye' weh)


Aku rasa bersalah sangat......
 

(ceh kononnya lagi)


Nak pergi istighfar banyak banyak.

Bye!

8 comments :

syud abady said...

hehee~saye pun kalau sukn dibatalkan,hepi sgt2..haha

Nur Emilya said...

Syud abady

eh kita geng oh!!

Azhafizah Md Nor said...

saya jawab "ye"..hihi

belanja lah gula gula sorang seposen..sure tak rasa bersalah lagi.^_^

Nur Emilya said...

Sis Azhafizah

Lololo berguna petua itu :D

Onitsuka_hana said...

orang prnting tuu..:)
antara acara skantara yang hana xska 400m.

nn lylyn said...

adik main ape? siap dgn latihan2 =)
salam pkenalan

syafiqakarim said...

hahaha buat xtahu.hahaha

hai.merindui sy kah :p

CiK FizA said...

ye ye ye ! hikhik =P

akak pon suka jgk ! yeaayy ! esk ada kejohanan sukan sekolah. akak jd hakim kot. erkk =,='

##akak tgh berpraktikal sayang~ doakan akak ye. hee :DD