"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

01 July 2012

Euro 2012 apa cerita?

Assalamualaikum.
Langit tidak sentiasa cerah.
Pelangi tidak sentiasa muncul.
Kadang kadang diselangi hujan yang menimpa bumi.
Kadang kadang guruh turut sabung menyabung.


SEDIH GERMANY KALAH! :(

#Sumpah Euro kali ni paling tak best!
#Boo Italy!! (muahaha)
#Maafkan aku buat korang rindu kat aku erm erm.
#Aku pergi bertapa kat Gunung Everest melayan lara hua.


SEDIH TOMOK KELUAR :(

#Salah satu feveret selebriti masterchef aku dah keluar uwa uwa.
#Nasib Dr fazley dan Farouk tak keluar lagi.
#Kenapa aku emo sangat entah.

Tapi intro dengan entri macam takde kena mengena je?

Bye!


7 comments :

syafiqakarim said...

woi.moh le tgk bola ni


hahah

Yumida said...

yeah..spain menang :)
tomok....sian kan dia ms dia bg ucapan tu..tersekat2 suara dia tahan sedih....

Liza Razak said...

saya pun sedih germany kalah...sob sob

nabilah_2908 said...

dok bersengkang mata tengok bola juga ke...? huhu....

Nur Emilya said...

Euro dah habes uwaaa.
Tak dapat nak jerit "goooool" lagi dah erm -..-

Mr A said...

piala pengetua ad lagi...

Yumida said...

jerit lam bilik air je...sambil nyanyi2..hehe