"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

15 May 2011

KISAH KAISARA

Huhuhu, Sanggup kau buat aku begini ?! Apa salah aku? Aku dah buat apa sampai kau sanggup buat cenggini pada aku!! Apa salah daku weh! Aku layan kau dengan baik setiap hari tau! Apa buktinya? Boleh dikatakan setiap hari aku bagi 'ubat' dekat kau! Tapi macam ni kau layan aku kan! Ini ke namanya 'teman'? Geramnya, rasa nak balas dendam je! Sanggup kau tikam aku dari belakang ye! Hm, apa laa naseb aku ini. Suatu  ketika dulu, setiap hari aku akan berjumpa kau, tidak kira pagi, siang, malam. Kalau kau sakit, aku bagi 'ubat'. Tapi ini balasan kau dekat aku!! Huh, aku tak mengerti mengapa kau buat begini pada aku! Tadi, aku pergi luar rumah, aku nampak kau, lepas tu kau dekat2 dengan aku. Ingat nak mintak maaf, rupanya kau hanya 'pegang' tangan ku untuk hisap darah ku! Ahh, so this NYAMUK is taking advantage towards me!!! =.='
.....
.....
.....
"Pappp!" .. 'dendam'ku terbalas! Haha. 6_o

P/s : Kenapa Azri AF kena komen teruk malam tadi?? HuHuHu :'(
 
 MISZ EMIYLIA

No comments :