"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

29 May 2011

Hab halal ?

Hye semua :) Hari ni Em ter-nawaitu untuk menulis entry berkaitan tajuk di atas. Arh agak agak sape sape je yang tau pasal hab halal ni ? Sebenarnye aku pun tak berapa berpengetahuan tentang hab halal ni. Cuma aku tau la sikit2 pasal maksud dan definisi dia. 

Hab halal sebenarnye adalah pusat makanan halal dunia. . .dan Malaysia adalah salah satu hab halal dunia. maksudnye Malaysia adalah salah satu pusat halal makanan dunia. Hmm, itu je laa yang aku dapat kongsi ngan korang. Hehe xD Sebenarnye banyak lagi maklumat pasal hab halal ni, tapi aku tak berapa tau sangat lah. So aku nak tanya pendapat korang korang yang tau serba sedikit fasal hab halal. Moga korang yang tau, sudilah berkongsi maklumat ye! Trimas :) Em sayang korang semua! ^^


No comments :