"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

15 May 2011

16 Mei 2011, Hari Apa Ek?

Assalamualaikum. Senja semua. Haa, Tajuk entri ni agak pelik sikit kan? Kenapa aku tanya soalan pelik pelik senja - senja ni? Haa, korang tau tak esok hari apa? Hurm,takpela. Aku tanya, aku jawab balik. Straight forward laa kan. 16 Mei 2011, haa ini adalah tarikh untuk menyambut guru guru di seluruh negara. ok,senang kata lah, SELAMAT HARI GURU  buat guru guru seluruh negara. 6__o

Kena post entri ni, sebab selama saya jadi student, saya sangat bertuah sbb dapat guru2 yang sangat baik hati, bertimbang rasa, penyayang, bertanggungjawab, hah ape lagi ye? Alla senang cite kan, semua nilai murni yang korang penah belajarlah! Mungkin, ade sesetengah yang garang, suka marah marah korang, takpun korang dapat cubitan sayang daripada cikgu korang tu, tapi cikgu2 tu buat camtu sebab dia sayang korang!

Cikgu buat camtu bersebab, kalau cikgu tu marah mungkin sebab korang tak siap kerja yang dia bagi. Takpun korang kurang ajor dengan dia ke, takpun korang mainmain dalam kelas ke? Hah, cube korang pikior balik, mesti korang ada buat salah ngan cikgu tu. Takdenye cikgu nak marah marah tanpa sebab oke! Cikgu marah korang sebab cikgu nak korang jadi orang. Haha.Oke admit,terlalu lama membebel!






SELAMAT HARI GURU




buybuy.tata.



MISZ EMIYLIA

No comments :