"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

12 June 2011

Byebye (:

Hmm, esok sekolah eih? Alla, aku rasa maleh plak nak menghadirkan diri. Huhu, sesuke hati ko je. Sekolah tu hak kerajaan! Kena ikut undang undang okE!! Yelaa2 aku pegi esok*DENGANhatiYANGsebal!! :PP takdelaa2 gurau je. Orang kata time sekolah paling BEST!! hehe :DD Berbalik kepada tajuk, "Byebye" aku just nak babai kat budak2 asrama penuh jee, mesti diorang dah balik hostel kan? :DD Takdelaa, sebab aku tengok siang tadi jiran sebela rumah aku ni dah packing2 barang dah.

Aku tak pecaya sok dah nak sekolah, serius laa. Hihi, bila sekolah nak cuti, bila dah cuti sibuk nak sekolah, tapi nak sekolah balik malas nak pegi sekolah, tertunggu2 laa sampai cuti penggal yang akan datang lak,dan bila dah tiba cuti penggal,nak sekolah balik sebab bosan dok rumah dan seterusnya perkara yang sama berlaku bila sekolah bermula balik.(takyah laah aku citekan,korang taula kan perkara yang sama berulang2) ohohoh.

Enough about that, aku nak story pulak, tadi aku tengok cite "Titanic", meleleh tengok cite tu,Huhu walaupun dah berkalikali tengok tapi tetap menyentuh hati dan kalbuku. Wuaa sedih tau sampai meleleh hingus aku. :DD wuwuwuwu, SEDIH2 ni.. ;'(

p/s : k laa , babai aku nak pegi lap keyboard yang terkena hingus aku yang meleleh ni. *EWW, :DD

Byebye, M xoxo :)

No comments :