"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

22 July 2011

Malaysia vs Chelsea wewiiit :)

Assalamualaikum :)

Ehh sape tengok bola malam tadi? Siapa yang tengok, cepat angguk kepala korang, pastu cakap "yeee" 

Ha Kalau mak korang kata "Eh, anak aku ni dah layak masuk tanjung rambutan ke? Siap cakap sorangsorang depan laptop apekehalnye yeob." , Pellllisss jangan salahkan aku oke! :D

Haa bagi yang tak tau :
keputusan semalam Malaysia 0-1 Chelsea.

Ehh, walaupun pasukan Harimau Malaya tak dapat menjaringkan sebarang gol semalam, anyway they have did their best! Semangat aku, bila tengok semangat pasukan harimau malaya masa main semalam(oke ai tau ayat ai berbelit2). Although takde gol langsung tapi pertahanan kita tetap kuat. Itu pasal Chelsea dapat satu gol jee. Yeah GO chelsea Malaysia! ngeh ngeh

K.Rajagobal, tolonglaa masukkan
Cikgu Rosli dalam pemain utama, pelis pelis! (huh tetibe)

Ekceli ai minat Chelsea tau, tapi ai tetap menyokong skuad Harimau Malaya dari belakang oke! Ala ala Banjaran Titiwangsa, tulang belakang Semenanjung Malaysia gitu.(eh eh eh?)

Anyway, aku harap skuad harimau malaya dapat kalahkan Singapore pada 28 Julai nanti. Aja - aja fighting? Hehe Gud luck harimau malaya! Go Safiq Rahim go! *I suke kat u laa.(buat muke ala-ala blushing malu gitu) ~Luahan seorang peminat yang desperate. ngeh ngeh ngeh

0K lah tu je aku nak cakap. Bye!!


No comments :