"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

13 March 2012



Assalamualaikum semua :)
Memberi salam itu sunat, menjawab salam itu wajib :)

 

"Nah, kek sebijik!" 
"Susah tahu nak cari!"
"Susah?"
"Haruslah susah. First bukak google,
then search gambar kek lagi. Peh susah kott"
"Hahaa terharu tak ekau?"

source : google ^^



BUAT 

ANNISAH STILOVASTRID  (bukan nama sebenar)

AIDA KILA (bukan nama sebenar juga)
 
AINA IZZI  (pun bukan nama sebenar)



Bacalah sedikit titipan buat mu semua :

SEMOGA TABAH MENGHARUNGI DUGAAN HIDUP

SEMOGA DIRAHMATI OLEH ALLAH
 
 SEMOGA MURAH REZEKI SELALU

SEMOGA PERSAHABATAN KITA KEKAL SELAMANYA

SEMOGA DIAMPUNKAN DOSA-DOSA YANG LALU

SEMOGA KITA MENJADI MUSLIMAH SEJATI

SEMOGA KITA SAMA-SAMA MENDAPAT
CINTA YANG MAHA ESA

SEMOGA KITA SEMUA MENDAPAT KEJAYAAN
DI DUNIA DAN AKHIRAT 

AMIN YA RABBAL ALAMIN 
MUDAH MUDAHAN.



Happy Bufday kawan :')

5 comments :

Lady Emilya said...

Err err walaupun lagu macam tak kena dgn entri tapi yg penting feeling tu ada, eh eh pedulikan je LA yeh hihiii ^_^"

ps : eh eh aku baru sedar aku post entri tanpa tajuk, HOYEH! -_-"

me said...

ingat nak komen pasal bufday, tapi ternampak badrul bakhtiar, x jadi.

saya pun minat badrul bakhtiar sebab dia hensem, xde kaitan dengan bola...(^_^)

CiK FizA said...

selamat ari lahir jugak utk kawan emy :))

Cik Retiss said...

Emi...tengkiu ! muah muah muah.. XD
sayang awok...

Nur Emilya said...

@cik retiss : no hal heu heu :D