"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

06 February 2013

Ni pesanan

Assalamualaikum. Hai!

Aku rasa nak gelak laju-laju je bila baca ni. Haha.
Baca baca jangan tak baca. Tapi aku takdelah nak paksa.
Kang korang kata aku diktaktor. *cemana ke nak eja diktaktor neh --?*
Sambil baca, kita fikirlah sendiri yang tersirat , tersurat mahupun yang berselirat. eh.
Takkan itupun aku nak ajar, ceh apadaa.






Kliklah untuk tumbesaran yang sihat. Aku lupa laa nak bagi nutrient dekat gambar niii.









Dan last sekali, yang paling rasa tersentak, tersentap, tersen-touch atau banyak lagilah yang buat korang rasa macam pedih ulu hati, heuheu.



Tersentap? Sentap sekarang takpe lagi sebab boleh perbaiki.
Kalau sentap bila dah tak berdaya nanti, takboleh buat apa dah.
Selamat Beramal :)


18 comments :

sutera ungu said...

Hahsha. Saya pun suka sgt uai ni...
Salam perkenalan drpd : suteraungu87.blogspot.com

Nisa Hussin said...

hahahaha bukan2 soalan,yang tak leh bla tu nak buang angin pon mintak tolong,cis apa daaaa xD

EH - Ekslamasi Holistik said...

Minat UAI...

EH - Ekslamasi Holistik said...

Minat UAI...

Nick Nashram said...

hahaha..lepas dgr ceramah ustz nak buat pe pun kena tanya jugak..hahaha

mama maman aka yana said...

mama suka dengar ustaz nih.. kelakar.. tp tersentap gak kalu terkena silap sendiri.. hehehe

Lelaki Ini said...

hahaha
gelak guling2 aku baca...


the malay male said...

Ustaz ni dalam lawak lawak, dia sindir kita :-)

nazirulhazwan~ said...

Tp kesian.ramai jugak yg tak suke beliau. Sebabnye.sbb ustaz sokong pas.hoho

Eazy Izzuddin said...

hahahaha
adoi ...
tergelak gak
xD

Hani said...

Thanks for follow my blog . btw, done follow u back . salam perkenalan keep in touch :)

Nur Emilya said...

Haha. UAI ni pandai tarik minat terutamanya anak muda kaan. Sekarang amak muda bukannya minat nak dengar ceramah ni sangat tapi bila dia ceramah santai camni, orang jadi minat ;)

@nazirulhazwan haah ada dengar jugak, sebab dia pas ke rasanya. Erm sebab politik, macam2 boleh berlaku kaan hm.

afzalsukasuki said...

tak sentap sebab semuanya dah hukum :) kita sebagai Islam kena menerimanya hehe :)

Nur Emilya said...

Bagus bang! Ini sbg peringatan kepada yang terlekaa :)

puteri kasih said...

mentang-mentang dapat peluang menyoal..macam-macam jenis soalan yang muncul..hehe

hana hadi said...

hahah tersangat lawak. UAI ni cara dia nak tarik golongan muda

khairul akmal bin azman said...

uai mmg ayat makan dalam dan sentap!

at least de input yg baik kan!

alhamdulilah!

SYAH'IZZAT said...

hidup UAI :p