"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

13 February 2013

Meriahnya

Suasana di rumah.
Jam 11 malam.

Hiiiiiik...... pomm......
Hiiiiiik........pomm......

Ye lebih kurang macam tu lah bunyinya.
Bunyi bunga api entah mercun ke bertalu-talu di sini.
Haha gua tak tau bunyi bunga api cemana. Lantak.




Moga tak berlarutan hingga pagi.
Kalau tak, habislah tidur gua tak lena, mimpi tak indah.
Mimpi tanpa Zain Hakimi bersama. ehh.
Ohmai ohmai pengaruh tv gila melampau. Demm.

Yang ada cuma bunyi letupletup dalam mimpi gua,
Yang gua sangkakan mercun pop-pop yang adik gua main masa hari raya.
Kejadahnya. Habis ghosak mimpi gua arghh.


P/s : Tetibe je akal dan minda gua teringat zain hakimi.
Dah kenapakan. Argh Rindu gilak cerita setia hujung nyawa.


9 comments :

wahida said...

setia hujung nyawa capai rating tertinggi setakat ni katanya...

tp saya x follow sgt...sbb x sempat...huhu...

Nasuha said...

dh mcm sajak pulak..

Shawn Razaleigh said...

hahahah. berangan!

sesuai dgn entry baru gua,

setia hujung tanduk. :p

Nur Emilya said...

@wahida : ohh , saya lah antara penonton yang menaikkan rating tuuuh hahaa.

@nasuha : sajak eh? pun boleeeh :p

@shawn : sabar je lahh aku dengan abang shongg ni kehkeh :p

Nick Nashram said...

sama r kat umah sewa.
pukul 2 pagi bising ngan cina main mercun.
nak tido pun tak boleh.

Sarip Kumbang said...

Gua sarip pelakon setia ujung nyawa...kihkih

kopi pasta said...

kahkahkah mcm pelik lak ko eja bunyi mercun mcm tu..bila aku sebut bunyi lain

hana hadi said...

adoi sampai terbawa2 daam mimpi

nazirulhazwan~ said...

Ape yg hemsem sgt zain hakimi tu?