"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

18 January 2013

Entri Beremosi.





Saya benci Zain!


Maaflah hari ni entri beremosi. Haha.
Ni lah jadinya bila cuti cuti ni takde buat pape.
Tv lah jadi peneman setia I sekarang ni.

Bengang betul dengan zain sekarang ni.
Emo kot tengok cerita ni lalala. #SetiaHujungNyawa
Memula dulu aku tengok zain ni hensem je,
tapi bila dah gaduh dengan el sekarang ni,
Aku tengok zain macam dah tak hensem pulak.
Mungkinlah sebab dia dah kejam ngan el kan. Hahaha.
Emo sungguh aku.

Geramnya. Dah 2minggu asyik gaduh je. Adey bila nak baik ni?
Sekarang ni dah takde #MondayBlues daah. Hikhik.
Anway, goodjob #SuhanMovies :)

6 comments :

afzalsukasuki said...

haah la si Zain ni bermasalah ke hape?

sekejap ok, sekejap tak..

tapi ok la wife dia pon dah berani nak bertegas :)

Nur Emilya said...

Tau takpe. Kesian tengok el, sobs.

Tu laa, wife dia dah tak tahan kut.

NM02 said...

menjadi betul lakonan zain ye... hehehe

Nur Emilya said...

Hik hik. Menjafi sangat sampai terbawa-bawa. Haha.

kak nora said...

salam dari bunda

Nisa Hussin said...

wahahaha sekilas pandang mamat ni sebijik cam aliff aziz..sikit r.. tapi lepas aku tengok die buli el aku turut ter-emosi xD