"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

17 September 2012

Kosong Kosong


Kau melihat diriku, Seperti sesuatu, Yang mencabar dirimu, Akal dan mindamu, 
Kau mendustaiku, Kau bilang mereka tak tahu, Siapa diriku, Sedangkan kau juga begitu.

Segala kata cacian, Yang telah engkau berikan, Membuatku rasa kosong kosong...

 
Amboi, ikut nyanyi nampak? Haha kantoi Nyenyenye! :D



Err err sebenarnya dah takde idea nak update blog ni ._.
Nampak aku mula buat smiley tahape hape tah ._.
Aku update jugak sebab ada yang mohon kan ._.
So permohonan anda diluluskan Wee  ._.
Ada  jugak yang rindu nak baca blog aku kan Sob sob  :')
Haha bajet kau retis laa ni ahh puiih ._. K fineee.

Back to lagu Najwa Latif tadi.  

Setiap detik diperhatikan,
Kau cari cara putar belitkan,
Kau jadikan diriku kosong kosong.


 Kini aku bangkit,
Membuktikan yang ku tak sakit,
Dengan segala perit yang kau berikan,
Kini aku pantas berjalan,
Bergerak ke hadapan,
Dan akan ku buktikan,
Siapa diriku yang sebenar!






Kosong kosong~

 
Jangan markah exam aku kosong sudah! K bye!



#Gila, lama tak update ini le jadinya. Sekaku buah tembikai NYENYENYE Haha :p





2 comments :

Everything's Everythings said...

hahah kosong2 pun atleast update juga kan? xD

Anonymous said...

hihihi jangan markah exam kosong je dear.. :) hihihi klakar u ni