"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

15 January 2012

TAHNIAH Chong Wei !!


SAAAAAAAAAAAAAYANG   CHONG  WEI !

HAHA :D

 
 
 handsome jugak chong wei eh? 
har har har x)


K BYE  

ps : macam kawan aku je panggil 'chong wei-chong wei' segala harhar :D



14 comments :

Gua said...

terbaik! chong wei menang jugak. :)

baby boo said...

syg da makna tue..hehe

anNaqia said...

wah!
peminat chong wei ye?
hihi.

thank you sudi singgah blog saye,lady emilya. :)

nur said...

Bila menang jadik hensem.. Hehe

SITI NUR AMIRAH ! said...

fuhh..!! chong weii mmg trbaekkk.. salutee...!!!

saya dewi said...

tahniahhhh! waaa. tumpang bangga sat! ohohhh :D

WuMing said...

Kih..kih..kih......

Teenager Housemaid said...

yeay chongwei menang!

THE LEKAT LEKIT STORY said...

bila kaya.. popular yg muka pecah pun nampak macho.. ye dak?? kekekeke

naiemah_ramli said...

syg chong wei gak :D hikhikhik
tahniah chong wei :)

semutsengal said...

kaya beb, tp tak sunat..


HAHAHAHAHAHAHAH.

si kiut lavender said...

bila dah mnag mcam nih bru nak syg yerk...hahah
setia kat badrol dah lar..:P

Lady Emilya said...

agagaga :D haha

weh aku sayang bukan bermaksud 'cinta' ku ku punya cinta nyanyian amelina tuu ^^ sume tu propa je tahu!:D DATO' chong wei dh menang, so sokong laa ye dakk? ^^

ps: kenapa ramai yg komen pasal kaya?? pelik betul, aku rasa aku tade mention pon pasal duit dlm entri ni -,- korg pikir ape sebenarnye ni?? =.=

soooooour said...

bl tngk match dia...kalah..bl x tngk, menang lak...haissssh....