"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

14 January 2012

Romantik laa sangat -,-

Assalamualaikum ladies and gentlemen :)
Good evening and salam satu Asia :P
Malam ni saya, Nak kongsi satu rahsia... :)
Eh macam budak oreo dlm tv tu cakap pulak haha :P
OH, no no, sebenarnya ini cerita okeh, ceeriiitaa.

Amaran keras sekeras penumbuk aku -,-
--> Kepada mereka yang pemalas nak baca,
      Grr gua majok ngan lu.. kbaii.
      Tapi tengah malam nanti aku lupa..haha

Okey okey,
Kesahnya....

KAMAL diundang kawannya makan malam.
Mizal, si tuan rumah, memanggil isterinya dengan kata-kata seperti
Sayang.. Manis.. Cintaku.. Sayangku.. Kasihku.. dan seumpanya.

Kamal memandang Mizal dan berkata, "Kau memang romantik.
Dah berpuluh tahun menikah, kau tetap memanggil isterimu dengan kata-kata manis."

Mizal mengangkat bahu dan berbisik, "Sahabat, sebenarnya,
aku lupa namanya sejak tiga tahun lalu."
HAHA


ada udang di sebalik cekodok rupenye -,-

Gerrr, romantik sangat pon masalah jugak, ye takk rowrrr. -..-
 
credit : utusan


11 comments :

Ernee Azmn said...

hahah..hampeh tol :) nseb baik mse akad nikah ingat nme istri :)

Firdaus said...

hahaha, boleh buat komik pasal ni~

soooooour said...

amboi..siang mlm tdo bersama..xkn leh lupa nama..

Onitsuka_hana said...

huhu lupa ruanya.. sudah la..

Deru Ombak said...

Erkk..

Lady Emilya said...

haha sabar je la kan,
nama pon susah nk igt adeh -..-

baby boo said...

haha..slalu panggil syg..smpai tlupa nama wife

Stilovast (NH2) said...

hahaha xD alaaa alaaa...romentik nyeee..

nur ika said...

haha...lupa sudaa..cumil tol..^.^

si kiut lavender said...

adoi...
manusia macam tu pun ada ka..?
ish...klau tu suami skl mmang nak kna minx cerai nih...opss...:P

casablander said...

ceh! bleh pulak lupa nama bini! hahahah :P