"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

01 January 2012

AZAM, kau ke mana?

Assalamualaikum fellows friends :)
Wey nak tanya ni, ade nampak Azam tak?
Alaa Azam aku tu laa, takkan tak nampak kot --'
Ehem perhatian kepada jejaka jejaka
yang bernama Azam di luar sana,
ehem jangan perasan ye,
saya bukan cakap pasal awak lalala...

Eh skandal baru ke? LOL x)
Aku muka baik laaa, tapi muka je baik kah kah.
(sape yang tulis ni wey bukan aku grr)
Okey laa okey laa, sebelum aku,
melencong ke laut port dickson,
aku nak mulakan entri ni dengan bismillahirrahmanirohim.
Insof sekejap. tapi sekejap je la =) <-- wey ni pun bukan aku tulis wey.

Misi tergandala disambung semula,
Pencarian mencari Azam, yea saya ulang --->        A.Z.A.M
                                Aku. Zalim. Ada. Masalah ?

huar huar tak tak, tu pun bukan aku..
aku bahek laa... Percaya lah....*suara siti tetibe*
wey 2011 byebye kat aku, 2012 tetibe say hye kat aku.
bila tahun baru je, azam baru,
tahun baru je, azam baru,
azam baru je, tahun baru *eh*

so, Azam aku tahun ini adalah ---> Aku taknak ada azam tahun ni ....haha boleh?
Miahaha xD gurau je la, orang macam ni pown adaaa kah :P
Haha bukan apa, actually aku ni jenis seorang yang takley nak ada azam,
(faham tak? lantakk.) sebab bila aku berniat bla bla bla,
tak selalu aku fulfil kan niat aku tuu :( so selalunya aku buat je terus bila dah terdetik hati tanpa berniat lama lama owwyeh :)

ps : wey peminat MU, lek luuu haks xD
ps : chelsea apesal hoyy grrrrrr ):

kbaiii~


2 comments :

si kiut lavender said...

hahaha....hadoi/...
byk melalutla awek badrol bakhtiar nih...kehkehkeh

apapun saya stuju dgn kamu...
azam punya tapi xdapat penuhinya....hee..:D

Lady Emilya said...

@si kiut lavender : alamak alamak sape awek baddrol tu ihiks *malu*

huu, tuu laa saya suka tangguh tangguh kalau berniat ape ape, so taknak niat lama2 terus lakukan niat tu, sehingga tercapai insyaAllah :)