"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

13 January 2012

Anda bakal perang besar? Tahniah! -.-"

Assalamualaikum :)
First-first terus tanya soalan maut -,-"
Sesiapa di sini, yang akan menghadapi perang ketiga?
bersama-sama saya pada tahun ini..??
sila hantuk kepala anda laju-laju di dinding -..-


Nak tanya lagi, sesiapa di kalangan anda,
yang kehilangan akal di sini...?
sila pergi laju-laju dari blog saya ini.. muahaha :D

eh eh ape aku merepek ini -..-

Soalan yang sebenarnya..
Sesiapa antara anda di sini yang bakal menghadapi SPM??
oh awak eh? Awaklaa! Awak kan angkat tangan tadi??
eh garu ketihak yea, okey salah saya lalala -.-"


oh ye, berbalik kepada SPM tadi, err err..
sape yang spm tahun ini? ke aku je yang muda kat sini argh..


                    S.P.M.  Apa itu SPM?
oh ye! sudah pasti ia sangat sangat jauh dari maksud.. 
                                  -
                                  -
                                  -
                                  -
                                  -
                                  -
                                  -
                                  -
                                  V
               Soalan. Paling. Mudah  arghh -..-

So, kepada yang batch batch spm tahun ini..............
Tahniahlaa ehh, selamat mengangkat sudip dan kuali...*eh*
demam masterchep tak habes lagi derr har har XD

SO Selamatlah ye mengangkat senjata dan pistol dan meriam dan bom tangan, bazooka pown boleh ^^ dan lagi senapang dan....eh kau nak lempang? -..-

ps : serius tahap "ini serius"(wonderpet), gua terasa dengan entri gua sendiri grrr. -,-




17 comments :

soooooour said...

sedarlah..SPM tu hanya permulaan..

suzie rahman said...

hihi gud luck syg,,,sis amik spm 2003 lg.kui3

SITI NUR AMIRAH ! said...

hahax. kite amek spm tahun nie.. eh slh.. pmr .. hik2 :D

saya dewi said...

ouh akak na amek spm ye taun nieh. urk urk tauuu. eh maksud ittew urk luck tau! hik3!


ittew baru na amek upsr taun nieh. sesame la ittew yek ^^


#oke wa lempang muka wa sendiri sama itu bontot kuali. bhahaha :P

Ebell Lee Syasya said...

spm tuh bru awal2...tgu masuk kolej..tgk bahananye cmner dik...

syafiqakarim said...

da bzaman hbs spm.
diploma br hbs.hee..
baut terbaik dlm hidup dlm apa jua perkara.peace

Drakula Comel said...

shaiyok 4 spm..mudah je tu kn..btw,gud luck ya!

Michelle said...

SOMELY and SOMATIDS, and it once used to be a
" beautiful ballgame".
But COLESTE shut them down with ROOT- HETU- WATT.
And NYE- DASSAULT " got the picture" with MITT, and that makes AK'S very " unpopular" with CHO.
And so it goes, the once rich green vision of CATSAPP HEINTZ, turned into a personal nightmare for billionaires.
It got " bugged" - " wired"- and " fucked".
MILNE knows.
So does OLAH.
Enough is enough when " three are out".

naiemah_ramli said...

gud luck untk spm..stdy smart,bkn hard =) kihkihkih

Lady Emilya said...

toce toce yu all ^^
wuua terharu kott ade org bg nasihat n wish good luck wuwu :')

tiba-tiba....
terasa diriku begitu berharga...

muahahaha :D

puteri kasih said...

good luck yang...akak ambil SPM dah lama dah..hehehe

Teenager Housemaid said...

selamat berjuang dan belajar untuk soalan paling mudah..:D
hehe

Nelly The Strange said...

good luck !! nelly stpm ! hahaha

Original CikTeddy said...

cik dh lpas taon lpas :D

Stilovast (NH2) said...

tika saat ini aku masih x sedo sedo lagi aku nak spm.harhar XD

Lady Emilya said...

stilovast : aku pon aduhh -,-
haha susah nk fokus :D

si kiut lavender said...

hadoi..byk merapu ini org..
Haha..
slamat maju jaya diucap...:P