"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

14 December 2011

Lari rumah 4 Hari! :O

Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh :) Jawab haa jawab, rajin tuu aku bagi salam panjang-panjang!? =.= Ye aku tau aku buat salah T^T thats why I bagi salam panjang-panjang.(y) Ya ya, membiarkan blog dihuni oleh segala sawang, habuk dan dibiarkan berkepuk sesungguhnya satu kesalahan yang besar. Oh yaa Mandatori I guess. =.=" Eniway, its my apology. Sorry sorry, saya bukan sengaja tapi memang sangat busy.(wah ayat PM tuu) Setakat BW tu boleh laa, tapi nak mencari ruang untuk post entry di celah celahan waktu yang berdetik sepanjang masa wow tersangatlah susah +.+

So tajuk entri hari ini agak kontroversi. Oh tidak tidak Lady blog takkan cipta kontroversi murahan semata-mata nak feymes, oh tidak sama sekali! Kalau kontrobesi pun paling2 lady pilih dengan BB hahaha. Oh entri nak ke laut dah ni T_T  Okey okey back to the story. Lari rumah 4 hari memang best! (Apakah?) Statement panas beb! Lek lek lu. Act, aku bukan lari rumah yaww, saya takkan hampakan harapan ibubapa insyaAllah! Gee sebenarnya saya pergi makan angin. Bukan 'makan angin' yang bermaksud makan berkepulkepul angin di udara semata nak jaga badan 24-20-24 tu. Bukan bukan. 'Makan angin' kat sini adalah pegi holiday. Gee.

Thats why I cant update my blog this week , so im very very sorry! ;( Oh yaa about the holiday, if I've time to update it, I will. Dont worry, because I know its terrible to leave the blog without any updates and hoping that everyone else to BW to your blog. Yes I know that! And it makes me worries :( Demm, I dunno why but I've  problems with updating the blog everyday T^T Urghh, when I've times to update, myself pulak buat masalah. =.= No idea, no topic and many other reasons, demm!

However, this is just short entry ^^V I just wanna apologise to all of you for my laziness +.+ Kay thats all for today! Bye guys! :)

ps : its akward when Im writing serius entry masa akhir akhir tu ^^"

more ps : Chelsea and HM , I heart you! :)

3 comments :

Lulu Leeyana said...

cewaahh ! daa ade header tew !

Firdaus said...

perempuan yang minat bola, jarang dijumpai. ^^

emylase. said...

kalau macamtu, anda dh jumpa sekarang! hee xD