"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

15 December 2011

Kucing Malaysia

Assalamualaikum evelibadi :)
Alhamdulillah lady ada masa nak buat entry hari ni Yeay! ;D
Terus ke tajuk "Kucing Malaysia"
Ramai orang yang ada kucing. Kan?
Itu tak terkecuali jugak dengan saya.
Tapi bukan itu yang saya nak cerita.
Orang lain kebanyakannya ada kucing Siam, kucing Parsi.
Aku pulak ada kucing Malaysia! Muahaha.
Kau hade? Hade? Haa haa, joking lah!
Ekceli, kucing Malaysia yang disebut oleh Lady ni adalah,
Kucing jalanan je pun keh keh, yang datang2 ke rumah tu.
Tapi macam kejam je panggil kucing jalanan kan?
So dengan semangat keprihatinan dari jabatan hati murni emilya neh :P
Saya Lady, dengan baik hatinya memanggil kucing itu Kucing Malaysia.
Kah kah kah, ye laa asyik Parsi ngan Siam je dapat nama.
Apasalahnya naikkan nama Malaysia pulak HAHA

Seram weh tengok mata dia, menusuk kalbuku, 
Lagi2 kalau terserempak malam2, terkejut mak!
Bala tenteranya :P

Tapi I ni taklaa seobses adik yang 24/7 'berdating' ngan keluarga kucing ni. Siyes, sayang sangat adik aku kat kucing kucing ni. Aku? Haa haa, setakat say 'hye hye bye bye' je laa bila jumpa, muahaha aku tak berbakat untuk bermanja2 ni, huhu ^^ Aku suka kucing setakat suka jelah. Tapi obses tidak, kenapa eh? Aku rasa macam akulah manusia tak normal abad ni =.=  Lain drpd yang lain. Sebabnya kucing ni kan manja. Aku tak suka dia menyelinap masuk pegi curi ikan goreng kat dapur. Kalau ikan goreng takpe lagi, dibuatnya ayam goreng KFC? Huaa, aku jugak yang putih mata! T_T

6 comments :

NurDiyanahMisri said...

Ahaha.. saya x ada kucing. tapi saya pun suka kucing tapi x obses jugak.. btw, comel kucing kak emilya.. :3

Snow White said...

@NurDiyanahMisri : wah kita geng! xD
hehe tenkies adik! ;)

saya dewi said...

olololo. comel je kan kucing tuehhh. ala ta keysaa la kucing Malaysia ke Kelantan ke Perak ke janji bukan kucing kurap. heee :P btw im a cat lover too! nyaw! :P

Snow White said...

@saya dewi : hahaha betul2 , meooow!

si kiut lavender said...

alala...pndy je eak dya men posing2 gitu..

kita xde kucing..bukan xsuka tpi mak xbgi bela,,:(

Snow White said...

@si kiut lavender : huhu, dia blaja drpd tuan dia kut (eh?) hahha :P