"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

29 December 2011

Jangan tengok cermin pukul 2 pagi! :O

Assalamualaikum korankk.
Cuba tengok jam masing - masing?
Hampir pukul 2 pagi kan?

Tetibe je rasa nak kongsi,
satu cerita misteri pagi-pagi ni.
Dulu, kawan aku pernah cerita,
Kalau pukul 2 pagi ni,
jangan pergi tengok cermin,
HAH, Kenapa?


I wonder why? ...I wonder how...
(ehh ternyanyi pulakk ahaks xD)

So I ask her why?
Dia kata kalau tengok
cermin pukul 2 pagi ni,
nanti kat cermin tu,
korang NAMPAK
-
-
-
-
nampak, akan nampak.....
-
-
muka korang! xD Okey okey la,
serius serius. Sebenarnya pukul 2 pagi ni,
time benda-benda halus ni 'aktif '!
Homai homai. Serius la wey aku seram ni :(
(Awal-awal dah letak surah Yassin kat sebelah)


ps : Gosh, mula terbit kekesalan kerana buat entri cenggini pagi-pagi buta ni!
psII : cari ketiak makk, takott tidoq sorang-sorang T_T


ps lagi : weyy, dan dan malam ni aku tak bole tido,
Mana ubat tido? Mana? Mana?
*tangan menggigil cari ubat di kabinet*
anybody? please temankan I !!!!! T_T


3 comments :

Gombug said...

Dapatkan memori 50GB simpanan foto, muzik, video dan apa sahaja untuk telefon anda secara percuma hari ini dari Gombug.net - http://adf.ly/4O5uz ! Sebelum 31 Dec 2012

miSpYeja said...

ahah lmbt tdo.mgadap blog ep..kalau kuat semagat xde la kita jumpe bnde2 tu..kalau semagat macam cip more je adoiii

Lady Emilya said...

@mispyeja : heh, naseb semangat kita kental yeahhh! xD