"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

20 December 2011

Im Back! x)

Assalamualaikum, selamat tengah hari, good morning
dan Salam satu dunia x)
Hey 4 hari lagi tak update! Oww sengal =.=
-
-
-
Ah ah, not for this time ;)
Kali ni saya ada dengan alasan saya sendiri ye anak anak :P
Keh keh aku bukan saje saje taknak update,
Tapi aku 'dicampakkan' di kem untuk memotivasikan diriku yang kudus ini,

Selama 4 hari.
Eh 4 hari lagi? haha 'lari rumah?' lagi ke? :P

LOL aku nak update banyak banyak sebenarnya,
Tapiiiiii tu laa, masa teramatlah jealous dengan aku.
Aku tak paham sebenarnya..
kenapa dia nak jeles ngan aku ni?
sedangkan aku tak pernah buad masalah pun ngan dia.
kenapa haa wey? kalau berani face to face laa.
haa entry ke laottt.


so Im back now,
did anyone miss me?
(blushing) *^^*







ps : Alhamdulillah sampai rumah sudah ;)  Oh lupa, thanks to all readers kay sebab rondaronda blog di taman angkasablog impian emy ni :P muahaha, thanks okey nanti saya akan roger korang balik :)




Buat air cincai cincai,
Weyy babaiiii. xD

No comments :