"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

03 December 2011

Facebook aku ditinggalkan kesepian :|

   Assalamualaikum korankk semua :) Cuti best ? ==" *ketinggalan keretapi* Haa aku pulak?  Aku bosan tak terkata tak tau nak buad apa caya laa caya laa plis laa pecaya takkan aku nak tipu kut hoi semput mak haa! *sedut udara* Okey laa okey laa fine , hari ni aku tulis entri lagi :) Sengaja merajinkan diri ku yang kudus ini meng-on-kan laptopnya yang noob ni dengan tujuan masa ku tidak terbuang begitu sahaja. pffft mengisi masa lapang kononnya ==" Aneway korang, aku buat entri hari ni bukan apa , aku hanya nak buad aduan rakyat berkenaan facebook aku yang hidup segan mati tak mahu je dah ni? Adakah hanya aku? Atau korang pun menerima nasib yang sama?

Tanda - tandanya adalah :-
#Aku bukak facebook, notifications tak sampai duapulo. +_+
#Bukak notifications, kalau tak pasal orang reply "thanks for the wish", mesti orang send game.=="
#Bila tengok 'home', semua post pasal "you you , kenapa you buad aii macam ni? kenapa?" =_=
#Last last, tak sampai doplo minit aku dah off , kejam kejam T_T

 Aku je ke yang macam ni? Katakan , katakan? *redha* Akhirnya , facebook aku tu dibiarkan dibuai sepi sendirian. T^T

No comments :