"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

30 December 2011

Contest Gambar Aku Menarik Dan Awesome


Assalamualaikum :)
Eh aku kena tag eh aku kena tag eh  *pang* xD
THANKS cik annisa kerana tag saya :)
Pheww, dah lama kena tag tapi baru buat hari ini..
Antara malas atau takde masa....
aku tak pilih lagi mana satu yang akan dijadikan alasan keh x)

so aku nak join contest misz shaden ni :) 
Soo, gambar di bawahlah yg aku tandingkan :)

Nak petua muka ketul2 cengmuke aku atas neh?
ey ey , join la contest ni doluu..
nanti baru la kita kongsi kongsi rahsia x)
 err err ape aku melalut ni -,-"

TAG :  aidasyafika , ainul 

kbaiii~






5 comments :

soooooour said...

muka ketul2 pn boleh...

Lady Emilya said...

@sooour : ekeke x)
berotot tu! x)

soooooour said...

cm itik berak kapur je mukanya...lalalalalalala...

eLLa n aLia said...

comel tu..

Lady Emilya said...

@sooooour : wehh sebab mcm itik tapi bukan ayam lah susah nak cari tuu hahahaha xD

@ella n alia : alamak malu la malu la, larikkk *tekup muka* hee tq X)