"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

24 November 2011

Semangat vs Enthusiasm

Assalamualaikum peeps :) Hai hari ni update lagi. Wah rajin pulak. FINE akukan pemalas? jauh hati ni. halaah mengada pulak. haha , neway aii just nak update sebab suka suka. boleh? hea, takde laa update sebab kena update laa. kalau tak update apa gunanya ada blog. tak gitu? hea :)

Appapun , semalam kan bola kan ada kan ? haa semalam baddrol bakhtiar takde..(ceh tak habis lagi baddrol bakhtiar dia) beliau tak turun padang pulak. huu sedih tau. takde semangat orang nak tengok bola semalam. (cik kak ni memang laa tau.) memang laa aku takde enthusiasm langsung nak tengok bola , dia takde. (cehceh penggerak semangat laa kiranya abang BB ni~*abang Baddrol Bakhtiar ;D) tapi takpe laa still enjoy jugak. ada Nazmi....... *angkat kening. (aku cepuk jugak cik kak ni, tengok bola ke tengok orang ni.)

kalah? takpe laa nak buad camne banyak pemain yang takde. banyak pemain injured kan? lagipun yang still main mesti letihnya. contohnya Fakri, Mahali, Fahmi dan itu je yang aku ingat hehe. heish anyway aii tetap sokong harimau muda! Yeahhh terutamanya ekhem ekhem laa sape lagi :) Hehe.

Oke laa sekian , itu jee yang aku nak update, pasal ketiadaan abang Baddrol Bakhtiar semalam. Harhar aku terlebih eksaited. ;D Klaa babai :)

No comments :