"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

23 November 2011

Korang ada mamat Korea? Aku ada Baddrol Bakhtiar :)

Assalamualaikum guys guys guys. Aku excited ni nak update. Hea rindu aku tak? Huehh kenduri aku kalau ADA. Haha neway berbalik pada tajuk kat atas, Aku tersenyum. well tengok bola? Heaa , best kan tengok malaysia lawan indonesia semalam? Maksud aku semalam punya semalam. Hehe inilah jadinya kalau pemalas nak update! Sebenarnya aku malas nak komen lebih2 laa pasal game tu, dah lepas dah pun kan? (ceh geli aku dengonya)

Hea tapi masa awal2 game kalau korang perasanlaa , macam takut2 sikit player kita. Mungkin laa sebab provokasi Indon kan. Ntah hape laa diorang ni , relaks laa taa payah la nak provok sampai macam tu sekali. Aku salute pemain kita, tetap maintain fizikal dan mental terutamanya masa final tu. Walaupun melalui kesukaran, kita tetap menang. Itulah orang kata , kalau dah hebad buatlaa apa pun, tetap akan menangkan :) well diorang hebad macam saia ^^ haha

Apapun, team kita berjaya. Yeaa, aii like :) Masa tu aku melompat lompat , tak kira laa depan sape pun, lompat mesti lompat! Hehe. Lagi lagi hero aii yang jadi hero. (boleh ke ayat tu? ahh bantai) Sape lagi kalau bukan...........


Image Detail
Baddrol Bakhtiar!!  I lub U :) (omak gatei noo)

              Mungkin korang ada mamat korea? tak kesah laa aii ada Baddrol Bakhtiar okey! ;D Hea aku memang minat korea jugak tapi Baddrol Bakhtiar didahulukan. (cewaaa dah gedik dah ni) Korea aku lupakan sekejap then habis bola layan korea balik heaheahea :)

Image Detail
Haaa Hensom hensom kan? (ni tengok bola ke tengok pemain ni?? -_-)

Image Detail
uiks dia takde pulak tapi aku nak tunjuk sorang lagi yang aku minat suka suka. 
Yang Baddrol Bakhtiar tu, minat paling banyak. (hehe) 
Yang aku minat suka suka tu yang tengah nombor 8 tu, pewitt hehe ;D 
Wan Zaharul Nizam :) Comei oke :) Haa Nazmi pun comei jugak tapi takde gamba :) 
(kan aku dah kata dia ni tengok pemain je lebih) hehe ^_^V


Image Detail
Hoi hensem hoi :) ~kegilaan~ haha ;D

Image Detail
Muka anda iras Baddrol Bakhtiar? Calling2 laa saia :) Haha ;D

Heyy letih tau aku search baddrol bakhtiar ni kat google , yahoo semua lah. Hehe , Halaah kalau dah peminat tegar apa pun boleh :) Heyy malam ni Malaysia lawan Syria. Ohmai jom ramai ramai doakan diorang buat yang terbaik okey! Malaysia we love u.. :) Yang penting , Cik Emilya love ekhem ekhem.. haha ;D


Bubye sayonara :)

No comments :