"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

28 November 2011

Harimau Muda Kau tetap di hati saia :)

Assalamualaikum. Smiley sedih. Entri paling tidak bermaya pernah aku buad. Kenapa ? Sure korang boleh agak ?  Ofkos sebab pasukan kita k....jangan! Tolong jangan katakan. Aku tak sanggup. Aku tak sanggup nak denganya. Fineee , abang Baddrol Bakhtiar hensom saia tak turun padang dah sebab dia dah senior. Mungkin dia dah tak layak ? Okey Finee! Saia terima. Fineee *wey cukup arr*

Tapi Nazmi Faiz Mansor comell tu ? *sempat lagi* Kenapa dia keluar ? Kenapa di saat saat dia diperlukan , dia keluar padang ? Kenapa?! Wan Zack Haikal pun. Kenapa dia keluar ? Kenapa ?! Dua dua striker kita keluar sebab injured. Kenapa? *sabar laa wey* Sedih ni. Apek pun. Kenapa 3 bola boleh lepas? Kenapa?? Kenapa korang buad aku macam ni?? Kenapa?? *nanges* Korang saje je kan ? Taknak update camni. Taknak.... Sentap ni..... :(

ps : emilya sabar! Selamat Maal Hijrah 1433 :)


SO , walaupun saia dah membebel bebel bebel buad drama kat atas tu , saya cik emilya amri TETAP menyokong pasukan Harimau Muda! :) WHOA , Guys ,  korang ada penyokong setia laa! ^^
And im the one of those penyokong setia :) Heaa , Neway , Kekalahan ni mungkin menyedarkan kita , Pasukan Harimau Muda masih perlu bimbingan lagi dan dimantapkan lagi dari setiap bahagian. Although sedikit terkilan , tapi saya tetap sokong korang you guys! :) Takpe adatlah permainan kalah menang semua tu kan ? :) Aneway , proud to be MALAYSIAN :)

*sedih abg Badd saya (cehhhh) takde ,
*sedih abg Wan Zaharul saya pun takde (chiss) ,
*ehh Nazmi ada! Big smile for him :)))))

tapi tak best laa cenggini , abang Baddrol Bakhtiar dah takde kot dalam Harimau Muda, huaaa Dia dah senior ? okey finnee dia dah tak bole geng ngan harimau muda. Harimau Malaya ? Harap dia ada laa. Nak tengok dia main.*nanges* Last tengok dia main pun masa final sukan SEA. Bila Baddrol Bakhtiar nak main ni?? Bila?? (dah start dah drama dia) Bila....?? Akan ku tunggu.. hingga sampai saat itu..*bukan lirik lagu ke tu*    kay finee...bila bola lagi ni?? terasa nak sokong pasukan Kedah pulak. *ehh ? hamboi mentang2 ada ekhem ekhem!

Alaa baru semangat sikit. Korang ni bagilaa can ^^ K laa nanti sambung lagi pasal Baddrol...ehhh! Pasal bola semalam..^^ Bubye...Assalamualaikum guys :)

No comments :