"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

30 November 2011

choyy bola lagi :) baca laa baca laa ^^

Assalamualaikum everibadi :) Akhirnya aku hupdate juga hari ni. ---> setelah sentap sebab haritu bola kalah. tidak kurang juga sentap sebab baddrol bakhtiar takde -_- ehh lari konsep. ;)

miss me ? yaa aii kan dah janji nak sentap hari tu ?? *jerk* haa soo aku telah berjaya merealisasikan janji itu , kau hade ? *double jerk* haa aku kan tak update blog dah ? selama 24 jam. err err , angkat kening ^^ kira halal laa tu ^^

weyy sape dengar era fm semalam ? alolo aku jarang dengar radio laa. *nanges* wuwuwu , wey semalam baddrol bakhtiar ada laa kat era. grr grr geramnya! rugi betul aku tak dengar. dia dengan apek dijemput semalam dalam radio era. *jerit* waa , aku dengar dari orang laa kan *ye laa takan monyet pule* dj tu tanya sape pemberi semangat  *mungkin awek laa ni kut ? ---> Apek ofkos laa jawab dahlia dia, yang Kapten pulak jawab ape tau ? ^^ hee , dia jawab mak dia :) ohmaiii , sweet nyaaaa , tersipu sipu saya bila dengarnya ;) *ceh macam ko pulak mak dia ^^*
 
nak nanges pun ade ;) alaa tuwitnya dia , tuwitnya dia *dasar perempuan* alaa kenapa laa dia suwit sangat ni ? kenapa kenapa ? *emosi* kan best kalau aku bole jumpa dia ^^ lepas tu ajak dia dating, wuaaaaa T_T *free kick bagi* boleh menjerit aku kalau ia kenyataan , whoa , mimpi itu indah ^^


 ehhh?

 double ehhh?
dua dua ada ^^ baddrol ada , nazmi pun ada ^^
 buat lulu leeyana , ehh nazmi faiz ada awek dah ???? (pura-pura terkejut)

--> watlek ahh... ^^ status 'peminat setia' tak jadi masalah kan? hea ;)

tapi tapi tapi baddrol bakhtiar tetap di hati ^^


 ps : alaa , alaa , baddrol bakhtiar , awok single lagi kan? kan? kan? ^^V *tak sedar tahun depan nak exam chitt* ;) jadi abang angkat pown boley ^^

3 comments :

Lulu Leeyana said...

emm , tau la abg BB ko tuh x dak gempren !..da rase jdik x betul ak time tau nadia tuh gf dya..

emylase. said...

lek lek habis spm dulu , pastu nk masuk tanjung pun tk kesah haha ;P

haha , tu la , tapi ramai yg ckp nadia tu bukan gf dia , dunno laa yg mana betul, mana yg salah.

neway , orang feymes mmang begitu ;) *kenapa laa dia comel sangat?* susah minat org femes ni , lain kali minat org yg kureng femes sikit kahkah ;D

Lulu Leeyana said...

haha , tuh laa nk kene carik x femes da.. yg femes smue org daa chop chop dulu .. ceiitt !