"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

28 July 2011

Imam Muda Nazrul fever :D

Entri ini bukan entri RIAK. TAKABUR jauh sekali ! ( bangga? sikit maybe muahaha xD )




Imam Muda. Semua orang tau rancangan neh kan? Maybe not all but most of us know rite about this reality show? Ohhh Tengok Imam Muda musim ke-2 tahun ni? Baru jeh habis hari tu kan? Dan juaranya sape lagi kalau bukan IM Hasan yang hensem tu! (ehhh? nak backspace balik leh tak?) And naib juara pulak sape lagi kalau bukan IM Nazrul yang comel tuu! (ehh? buat buat tak nampak oke!)

AAA ni nak bangga cerita neh. Isnin hari tu Imam Muda Nazrul (allaaa yang comel macam aku tuuu..ehh? haha) dia laa yang sudi datang kat sekolah kitorang. Kecil tapak tangan, dewan azizian kami tadahkan :) Syukran ya ustaz sebab sudi brainwash kami! (ngeh ngeh) TERIMA KASIH ! ! ! ! (gaya David Arumugam pakai rambut palsu hehe)

MEMANG COMEL wa cakap lu! (ehhh? kesitu pulak muahaha ngeh ngeh ngeh) Witwit, taim dia sampai memang klik klik sana sini oke. Bukan klik nuffnang hehe tapi klik bunyi kamera. Wahh dari kamera digital biasa2 cam aku punya (rendah diri neh) sampai laa ke kamera dslr tuu. Semua berebut sambil tolak tolak (eh hiperbola pulakk hee) nak ambik gambar ustaz Nazrul ni. Naseb baik aku bawak kamera, kalau tak memang nganga patpuloh cm laa aku haa. Ye laa, bukan senang tau nak jumpa Imam Muda ni. (retiss lah senang cite haha tak habis2 lagi ngeh ngeh )

Nak tau apa yang aku rasa pada hari tu? AAAA, rasa sekejap sangat masa berlalu wakk! Aku rasa macam sekejap sangat. Mungkin atas sebab dia selitkan unsur lawak kut dalam ceramah dia. Tu laa pasal tak rasa lama sangat. Memang rasa sekejap dan rasa tak puas dan rasa nak lagi dia ceramah.(memang banyak yang aku rasa bila ustaz ni datang muahahaha)

He is very FUNNY u know! Sepanjang ceramah berlangsung kitorang asek gelak jeh dengo dia cakap. (hehe) SERIUS! Tak tipu! Dia ceramah ceramah jugak but in the same time he made jokes. So kena laa gaya dia tu untuk kitorang yang tak berapa nak matang neh kan? (Hahaha) Ye laa kitorang neh akan cepat berasa bosan kalau berada dalam situasi yang SANGAT SERIUS. No jokes no humours, kitorang akan menguap definitely! (perangai yang yang yang sangat tak berhati perut eh?)

He gave his smile just for me. (hahahaha lebih2) Time ni waktu dia turun pentas aku cepat standby tepi. 
Seb baik dia perasan aku nak ambik gamba dia, dia berenti wehhh KHAS untuk aku oke. 
Setiap kali aku tengok gamba ni aku akan terasa banggaa muahahaha. xD


Bangga oke ai berdiri sebelah dia. (ehehehe)


Ramai pulak imam muda neh. (haha)
Diorang nyanyi lagu Hambamu Allah wehhh (lagu tema Imam Muda)

SERIUS aku SUKA. muehehehe.

AWWW. COMEL wokk! (hahaha :D)

plis klik pada gambar jika mata anda tidak berfungsi.Terima kasih :)


Buat demo lagi tuu! Punya laa nak sedor kan kitorang tentang-
PENTINGnya SOLAT! (insaf)

Pengganti Imam Muda neh. Sedap dia baca Al-Quran.
Ce Baca tulisan kat belakang tuh. 
(Bersama Imam Muda Nazrul, Majlis Pelancaran Ihya Ramadhan)
~Menunjukkan entri ini bukan main main eh!

Banner lagi tuuu. Fuhhh hensem. Hek hek.

    Dengan lafaz 'bismilahhirrahmannirahim', rasmilaah 
majlis ihya Ramadhan, wweeee =)

heee, comel macam aku. (eh?) comel dari aku....(eh? eh?)

alahaaaaai ~


Tengah ceramah tuu. ;) Banyak benda yang dia kongsikan ngan kitorang.


Dia baca ayat Quran punya laa sedap menusuk kalbuu
AllahhuAkbar~
Lagi satu, ustaz Nazrul ni kan bagi ceramah gunakan cara tersendiri
kena laa dengan jiwa muda kitorang neh! =)


Ada orang cakap muka dia cam aku. Eh? 
muka aku cam dia... (merujuk kpd hidung hehehehe)
ERk? Bisa buat aku kembang seploh cm neh!! xDD

Eh??? Imam muda jugak ke????? =.=" eehehehehhehehe :DD


p/s : "Imam Muda Nazrul sudah pun berumah tangga dan telah mempunyai 2 cahaya mata." T_T kata - kata tuan pengerusi majlis~


Ewah, saje je kann, jeles laa tuu. =P wekkkk luuu~








Nak serbu Stadium Bukit Jalil malam ni! JOM nak pergi dah ni bye! (dalam mimpi je laaaaa wokk) xD

(i have a dream.... a song to sing..... to help me cope with anything....lalalala ala lupe lirik pulekk)








Hehe, k laaaa byee, harap Harimau Malaya mengAUUMMMM malam ni! AMIN !!

2 comments :

TYNTHA LANA said...

~lana doakan emi dpt 9A1 spm,hahahaha

wahh..bestnya..sis sndiri pun lum ad pluang jumpa berdepan T___T

Misz Emiylia said...

Sis Lana : Wahh thanks doakan yee. AMIN hehe


ohh, heeehe kitorang ni pun dpt jumpe sbb dia dok dekat perak. so dpt laa jemput dia bagi ceramah :)

tkpe2 akak mesti berpeluang nnti. ne tau akak nye lagi hebad jumpe Imam Muda Hasan terus? Haaa lagi best! Heee~