"Author's fic wonderland. Read at your own risk."

26 January 2011

HOMEWORK !!!

homework .....!! ohh , bertimbun gle!! 
nk tk nk trpksa lahh buat ... kalau tk mmg kene laa dgn ckg ...
huhhhuhhhu ... add maths susah !! 
aq susah nk faham laa + maths nie ..
huaaaa , mcm mane nie ?? exam nk dekat maaa ....
awal bulan 3 , peperiksaan penilaian1..(ape punye ayat daa)
peperiksaan penilaian1 pada awal bulan 3....(haa,baru betul!!)
 
aiyooo ... headache lah ! mane tk nye mcm2 kene buat,
bile dh stat skola nie...lg2 dh naik form 4 ni, 
sure2 lah , ckg bg HW byk !!! 
bwk2 le sedo ... awak tu dah form 4...
subjek makin susah ...!!
hesh , tk sedo sedo jugak !
HEHE :DD
 
okei okei saya sedar !! (untuk 5 minit je...) HAHA :DD
adoooooy ,,, tk masuk lg biologi nye , 
physic nye ... waaaaa , PARAH !!!
em , tp chemistry ... aq boleh tahan la ok nye !! hehheeehehe
kimia ni aq paham la jugak ...
kalau nk dibandingkan dengan fizik & biologi !
dan di antara fizik dan biologi pulak ...
saya lebih paham lah fizik lagi ...
 
hm , hari tu kan aku ada cakap ... bio memang aku kureng sikit ....
kenapa ????!! sebab nye memang aku tak paham ... 
bukannya apa , aku lambat sikit nak dapat kalau belajar biologi ni ....
huaaaaa, ibu , help me !!! *boleh ke ibu tolong ...???*
kalau setakat sains form 1 -3 tu , boleh la ...
tp ni , biologi !!! bukannya boleh buat main !!
aiyooyoo , mati lah saya !! saya harap saya boleh berdepan dengan...

......dengan ...... kegagalan ...... masa penilaian 1 nanti   :(
kakak2 & abang2 yang dah lepas spm , form 4 tu sume ckp ...
penilaian 1 kebanyakan nya gagal ...!! 
huh , macam mana ni ??? 
aku belum pernah berhadapan dengan kegagalan lagi !!!
paling teruk pun , dapat 'c' ...huuhuuhuu +_+





 

No comments :